Oct 15, 2011

Salahkah aku menangis?

With the name of THE GREAT CREATOR, 
.:The most beneficial, The most merciful:.

Salahkah aku menangis?

Hari ini aku menangis
Satu per satu datang tidak dipinta
bagai tusnami meninggalkan sisa-sisa
Atas segala dugaan yang melanda
Salahkah aku menangis?

Mencari arah tuju yang tak menentu
arah utara yang kian menjauh
namun tahu tempat dituju
tempat DIA yang satu

Selama ini ku pendam
Segala keji ku tanam
Walau hampir setiap malam
mata ini berendam
dengan hujan tanpa diundang

Kini, salahkah aku menangis
kerana hilang sudah tebing
patah sudah kekuatan
menahan ia lagi..
 

2 comments:

  1. heee~ having a mood swing sikit~ seronok 'mood' maen swing2 nih~ also, thanks a million and trillion for the concern! Luv yah babe~

    ReplyDelete

Thanks a Million for spills ouT!